reklama

It´s time

Vyšla som von sama. Niekedy je tak, že sa ani nechce niekoho niekam zavolať. Za tmy sú len arabi, čo sa ťa dotknú, keď ideš okolo. Majú biele zuby a prehnane ich cítiť. Uskočiť a kráčať ďalej, neobzerať sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Húf chlapcov.

it´s time to hiphop now

Je to malé a kričí to:

Héj tý, poď jebááť!

(Môžeme to robiť v rozpadnutom amfiku, pod svetlomtesne vedľa obrubníka, alebo rovno za talianskou pizzeriou, pred separovanýmzberom. Arabi nás vyfotia, alebo sa pridajú.) Je to fakt len na mne.

Cez deň som povysávala vlasy zo zeme a pobalila veci dokufra a tašky. Vopred. Potom som si chcela ísť kúpiť cigarety na benzínku,vytiahnuť tam dôkazovo občiansky, lebo aj Žuchová o tom písala.

Kofola v plastovom poháriku za hrozne málo peňazí.Spievajúca fontána chŕli vodu a tmavé deti tam skáču.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V krčme hovorí dievčina, ktorej meno som hneď zabudla, žejej frajer je taký hrozne ponižujúci despota.

Vieš, on ma hocikedy chytí dvoma prstami za brucho,a povie mi, že to čo ti tu narástlo? No chápeš, že úplný trapas!

Anna mi telefonovala a od úplnej radosti sa miroztriasli nohy. Končia časy, keď len nechápem.

Sme v izbe za tmy a vôbec sa nepohybujeme. Zdolakričí z balkóna opitý sused držte už huby vy jebnutá banda. 

Už ozaj preč. Aj keď v Bratislave 29/08/07 o 23:36vraj už snežilo.

Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu