reklama

Plačka

Sedím na bare a ťukám. Robievam najčastejšie kávu s mliekom. Nemáme k nej keksy, ale na to si už asi zvykli. Býva mi tu smutno, hlavne keď sa zotmie a ostatní sú niekde vonku a ja nemôžem prísť. Keď nechodia ľudia, lebo obedujú vo vedľajšej pizzérii, lúštim všetko v čerstvých novinách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

Na starosti mám:

umývať dlážku

usmievať sa

zapaľovať sviečky, aj keď hádam všetci muži ich hneď sfukujú

Lezú mi na nery ženy, čo niečo dokázali v oblasti podnikania a majú na mňa vysoké požiadavky (rôzne príchute sladkých limonád). Napľuj im do niečoho. Pod penu napríklad.

Ráno vstanem skoro a potom sa sem dotrepem aj s novinami. Ráno ráno príde skupinka cigánikov. Dosť krik a kopec kávy a koláčov. Chodí sem bezdomovkyňa, do zaváraninového pohára jej len zalejem vlastnú kávu a potom si za korunu kupuje cukor. Má červené líca aj kabát a nemá moc zuby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Celé dni tu fajčia ľudia a potom sa o to viac chce mne.

Domov prídem neskoro. Ak ešte náhodou nespia a nie je všade tupá tma, tak si pozerajú moje čipkované ženy fotky, ako ležia na gauči a muži v trenkách s tučnými stehnami ich hladkajú po teplákových nohách a potom ako držia v rukách poháre vodky. Absolut.

Ja ani neviem či sa mi chce domov. Mama sa mi bojí zavolať. Keď mi prišli priniesť periny, lebo keď sa spí pod dekou, trčí lakeť a zostane úplná zima, sedeli sme v kuchyni a dosť mlčali a ja som sa tvárila nemilo. Keď odišli, sadla som si a plakala nad tým plastom. Hlučne ako dávno nie.

A aj keď nemám peniaze, sedím v účku a hrajú veci. Pijem gintonic, pichám slamkou do citrónov a chúlim krk do mikiny. Matej Č. hovorí o osudových ženách. Pivo lepí a opitý chalan mi vraví, že Počuj, malá, ide Ti dym z nosa a úst ako nejakej etiópskej žene. (???) S Lenou potom ideme autom a nevieme poriadne trafiť. V podstate to aj je veľmi veselé, no hrajú Živé kvety a byť tam sama asi revem.

Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu