reklama

ako prežiť

Ako som tam vošla, videla som všetkých spievať chválu Bohu. Zasiahlo ma to a skoro som sa tam pri tých veľkých dverách rozplakala, lebo ich všetkých drží pocit, že On ich miluje. Ženy v šatkách a tmavých kostýmoch vyčítavo zazerali, lebo sme robili dverami prievan. Zaspievala som si nahlas. Vysoko. A potom ma moja krstná hladká po líci a že mám vydržať a nezabúdať na Toho hore. A ja som vedela, že sa ma to dotkne, pozerala som sa na jej veľké pehy na tvári, potom som si pozerala na topánky, balila tašku a najradšej si schovala oči za okuliare, v aute triaška a nejaké pesničky. Potom silný pocit viny. Za strašne veľa vecí, čo asi tak rýchlo nezmením. (A to by som zmenila seba?)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Teraz už len myslieť, vydržať a vymyslieť. Že kde chcembyť cez leto. Kde to chcem všetko prežívať. Kto mi kde bude chýbať, a tak.Či mi domáca podrží byt cez to leto, lebo ho nemám ako zaplatiť. A potommám myslieť do budúcnosti.

Ako nemať dlhy. Napríklad.

Všade sú predmety a situácie, čo mi niečo pripomínajú,autá, čo patria tým, ktorí ma už nechcú vidieť, milión pesničiek, potom silnéreči v noci v posteli o tom, kto koho miluje a vôbec to taknevyzerá, potom dotyky, v ktorých ja vidím city, ktoré neexistujú, že mato bude ničiť, že teraz síce žijem v plexiskle, ale to raz pukne,a zostane vo mne hromada hnusu. Že si teraz pestujem NIČ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že dlho mám prechodné obdobie.

Upratala som v kuchyni, spravila som si raňajky, ženedeľa a vajíčka, mama priniesla zabité zajace v teskosáčku. Trčiacenohy.

A A. mi hovorí v peknej kaviarni, že aj jej sadejú nedobré veci, proste sa mi chcelo vtedy postrihať noviny na kúsočky,vpredu článok o Jahodovom víne, robiť tieto nezmyselné činnosti detstva.

Otec: Tvoja miera zodpovednosti je na úrovni jednoročnéhodieťaťa.

A že je to celé pocit úplnej špiny vlastne, že by somto celé chcela umyť zo seba, mydlo happy time, že takto sa nežije, že to hádam niesom ja. Že mi bolo ublížené a teraz ubližujem.

Alebo že nech mi vymenia kožu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skončil sa mi kurz grafického dizajnu, už len kurz grafiky a potom leto. A predtým si vyberiem ateliér. (Celkom sa smejem na tom, že si ma tam tí traja budú podávať, že..no nechce niekto z vás troch tú Vajgelovú?)

Chcem sa stať priesvitnou na takú dobu, ako bude potrebné.Vydržať to, nevykúkať, a potom niekto príde a aj tak ma zbadáa mi dá pusu na čelo a ja už naozaj budem.

(A chodia sa sem namňa pozerať a vravia mi. To hádam plačeš nad sebou.)

Pôjdem na prechádzku, lebo je veľmi pekne.

° Khoiba

Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu