reklama

Byť len pirátskou spojkou

Vravím, keď mi dávaš pusu na vlasy, že už nebudem dupať ako sedemročná, a ty mi vravíš, keď mi dávaš pusu na vlasy, že už ma nebudeš nútiť pri obede jesť to, čo mi nechutí. Cítime sa asi všetci občas o dosť mladší. Večer som pri ceste od toho, ktorý má vždy najviac času na svete a nikdy sa nikam neponáhľa, premýšľala o rozmanitosti okolo mňa, že koľko síl ma stojí byť zadobre všade, že vlastne mne možno až príliš záleží byť zadobre všade, kľudne by som sa mohla aj pohádať s tebou a s tebou, ale tak poriadne nahlas, niekde hystericky pred ľuďmi, tak, jak to doma robím, jak to len ja viem, no ja živím v sebe okrem nejakých zbytočností aj dôležitý pokoj. Spojka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Chcela by som teraz prepadnutie sa vsne, ako mi kedysi teta psychologička s bordovými nechtamivravievala, lež tu kľudne a predstav si veľkú loď. Aj spirátmi? Aj s pirátmi. A jako sa to kolíše ahojdá, a ty si tam.

Snažím sa znovu plávať,uvoľňovať svaly, ktorých názvy nepoznám.

Nemám rada, keď prídetejak veľká voda, chcete všetko ochytať, mňa tušímnechcete ochytať, alebo možno len jeden ma chce ochytať.

Rada som, keď sú ľudia včajovni, som zodpovedná za krásu v nej. Zmizli zostien obrazy a ja cítim výzvu, že by som mohla aj janiečo namaľovať, ale vopred viem, že to teraz nie je možné.Teraz je január, vypálený január, pekelnýjanuár, v januári sa mení všetko za dlhéobdobie, január je nechutne studený a nezasneženýa chce to silu a teplo z nás, lovím to, nejakípáni si za stoličkami povedia, že dievčatá achlapci, nechceme váš art, bežte domov, začnem asi pásťhúsky, zošaliem na chorobu z piešťanského universa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak sa chystám, skôrduševne než nejako hmotne, je to celé dosť asi úbohé.

A je mi trochu smutno.

A ty sa na mňa len usmievaš a vravíšmi o mikrobiológii, nejaké zákony prírodydo toho miešaš, potom akože čakáš nejaké mojereakcie, vravíš mi, nemrač sa tu, potom sa mi smejete, žepozerajte, ona nás nemá rada, chachachá, ojedenástej v noci, nuž muž, nikdy nebudem tvoja, veď ty domňa vôbec nevidíš.

A tak mi dobre padlo zastaviť sa. Vnoci. Vnímať pokoj, ktorý má on v sebe, stále,ako všetko robí pomaly, premyslene, rozprávať sa vnoci o hudbe a filmoch, rada sa rozprávam o hudbe a filmoch, nielen v noci,lebo je toho veľa nepoznaného. Proste sa zastaviť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Predstavujem si veľkú pirátskuloď, jak ma vcuclo do kajuty a môžem tam nerušene ležať anikto odo mňa nič nechce, len vyliezť von a kontrolovať, čineprší. A je skoro leto.


Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu