reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

reklama

január 2007

Idea*deep*forever

Romana Vajgelová

Idea*deep*forever

Niekedy mi trápnosť vôbec nevadí. Kráčanie v tme, prší na cigaretu a mne z očí. Len aby som si nepripadala spokojná. S oranžovými nohami sa predieram pomedzi anglicky hovoriacich odborníkov na mladé umenie, elegantné panie sa pozastavujú a s prepletenými rukami uznanlivo kývu hlavou že rozumieme tvorbe.

  • 19. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 616x
  • 9
Stopy, kde sa len dá

Romana Vajgelová

Stopy, kde sa len dá

Mlčím, keď niekto silnejšie hovorí. Kreslím, keď chcem silnejšie hovoriť.

  • 11. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 617x
  • 7
Byť len pirátskou spojkou

Romana Vajgelová

Byť len pirátskou spojkou

Vravím, keď mi dávaš pusu na vlasy, že už nebudem dupať ako sedemročná, a ty mi vravíš, keď mi dávaš pusu na vlasy, že už ma nebudeš nútiť pri obede jesť to, čo mi nechutí. Cítime sa asi všetci občas o dosť mladší. Večer som pri ceste od toho, ktorý má vždy najviac času na svete a nikdy sa nikam neponáhľa, premýšľala o rozmanitosti okolo mňa, že koľko síl ma stojí byť zadobre všade, že vlastne mne možno až príliš záleží byť zadobre všade, kľudne by som sa mohla aj pohádať s tebou a s tebou, ale tak poriadne nahlas, niekde hystericky pred ľuďmi, tak, jak to doma robím, jak to len ja viem, no ja živím v sebe okrem nejakých zbytočností aj dôležitý pokoj. Spojka.

  • 7. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 233x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu