reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

reklama

február 2007

Trhliny

Romana Vajgelová

Trhliny

Trasú sa mi členky, asi únavou. Tri noci som poriadne nespala, všade je ťažký vzduch. Vetrám a mrznú mi prsty. Všetci tí hnusní chlapi majú trápne biele tričká a svietia svietia, pijú a svietia, ligotavé dúhovky, slintajú a vylievajú poldecáky, len to dávam z toho pultu preč, nalievam mate mate lemon mate green, tridsať, som aj šatniarkou, všade tráva. Ogrcané rohy, všetci pozosúvaní pri radiátoroch. Prekračujem pooblievané topánky a nohavice, všetci sa monotónne hýbu, dark, daj mi číslo, nalej mi vodu, potrebujem si vyrovnať hladinu v žalúdku.

  • 25. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 544x
  • 4
Tak, ako to ide

Romana Vajgelová

Tak, ako to ide

Staviam nazad rozbitú keramiku, Anuk rozobrala pájkovačku a robí šperky, ktoré sa hodia sem aj sem a tuto to vyzerá Anna výborne, smrdí tam polyester, lebo muži niečo vyrábajú. Tvorivé.

  • 13. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 474x
  • 6
Drobné

Romana Vajgelová

Drobné

Viem, že keď bude leto, odídeme, rôzne miesta, rôzne kúty, iní ľudia, nie navždy. Navždy sa použiť nedá.  Dogrcám sa, keď to už za mňa niekto neukončí. Nevravte, že preháňame, my len chceme byť niekde, kde sa dá už teraz vedieť, že tam patríme, že to je odrazové miesto, vyskoč, vyskoč do výšin, nezabije to, to len posúva. V každom prípade.

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 584x
  • 4
Jako mastodont

Romana Vajgelová

Jako mastodont

Ono to teraz vôbec nie príjemné. Čaká sa. S takou tou čepieľkou na zátylku, nereže, ale šteklí. Zastavil sa čas pre udalosti, už to len samé niekam beží a ja som zvedavá. Vsugerovávam si silný pocit istoty, že zhnijem nad rysovacou doskou, čo vôbec nie je prípad pre môj chtivý rozlet.

  • 1. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 746x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu