reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

reklama

marec 2008

pur(e)

Romana Vajgelová

pur(e)

Takto doma spisujem na papierik všetky kultúrne akcie, čo mi nesmú ujsť. Vystrihovať z novín miničlánky. Žihľavový čaj, lebo očista, a hrozno. Máme doma veľmi veľa zeleniny. V pondelok nás príde určite vyšibať dedko, ktorý si už v hlave zase vytvoril nezmyselný príbeh. Ráno som nakričala na mamu, že čo chce vyzdobovať, keď žiadne veľkonočné ozdoby nemáme, len tri pomaľované sadrové zajace a pár veľmi starých vajíčok, plus nejaké dve od nás ešte zo škôlky. Napokon som to všetko naukladala na stolík v obývačke, oco priniesol tri prútiky zlatého dažďa, tak tu už máme sviatky. V podstate to dosť smiešne vyzerá, lebo v iných kútoch sme mali ešte Vianoce. Nechcem tu kresliť, lebo sa bojím, že mi budú cez plece pozerať a pýtať sa a nechcem im veľmi vysvetľovať teóriu milostného trojuholníka. Lebo to teraz riešim. Keď si prezerám všetky tie farebné časopisy, jar a zajačiky a koláčik a bylinky, vtedy sa vo mne prejaví opatrovateľstvo. Že by som sa chcela starať a postarať. Niekedy. Ako keď veľa periem, keď si kúpim Perwoll na farebné oblečko, Pur, pozametám.

  • 22. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 603x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu