reklama

Pávy v klietke

Telo ako v plastikovej fólii, tej, čo ňou obalíš tanier so zajacom na smotane, lebo to raz zje len otec. Ležíš a nutne dýchaš. Na balkóne máme vypálenú dieru na koberci. Od cigarety. Ja som to nebola. Mama robí kávu, hučí to a je trochu dusno. Omylne mám oblečený dierovaný sveter, robíme si úplne stupídny test Aká som podľa toho, čo zjem?. Popálená koža, triedim fotografie, aby som nepremýšľala, upratujem. Doprdele, ten večer bol výborný, tá tvoja hra, že ja rozumiem, lebo vieš, že to je dobre, keď to tak hráš. A ja ti to zatiaľ budem hltať, veď čo. Potrebujem, aby sa ma niekto stále len nepýtal, že prečo. Ale radšej sa ma nechytaj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Do čajovne chodí mlčanlivá žena, čo zráta predo mnou peniazea aj tak si dá deväťkorunovú vodu, leží aspoň hodinu a ja celý tenčas premýšľam len o tom, že prečo sa ma tak bojí. Možno je len pávv klietke.

Potom si kreslím vyšumenie, také to, že ona miluje jua napríklad on jeho, keď to konečne prezradia a tešia sa, že sa užnehanbia. Nemusia hovoriť, čo kedy a ako s kým alebo čo.

Notárka, pošta, žena so zlatými retiazkami, dedko, čo kričí,lebo nepočuje. Stojím iba pár minút a som hneď aj nervózna, starecky ach tieto úrady, šúcham topánkamipo dlaždiciach, potom si chcem niečo kúpiť, asi trochu nasilu, tak behám donezmyselných obchodov. Slečinka, nechcete parfum?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Krémujem si nos, liečim malé rany od slnka, v zrkadledosť vidieť, že som nejaká krivá, trochu sa zamračím, že čo to spraví, leboniektorí na mňa teraz robievajú také to puf, že čo sa durdím.

Ja neviem, vziať si pivo rovno vo fľaši, potom sa s nímdeliť niekde na druhej strane Váhu, nedostať z toho mononukleózu, stretnúťľudí s fučiacimi psami, cez toto leto, cez toto úplné voľno.

Niektorí pre mňa môžu znamenať strašne moc.

Fiktívna počítačová rodina z hry sa má aj tak najlepšie.Noru už vozia z práce vrtuľníkom. Dosť volovina, ale Anna to pochopí.Odpočívame. Potom budú aj komixy.

Staré ženy na skladacích pásikových stoličkáchv klobúkoch na slnku, neskôr možno po lýtka do vody, drbú a ničz toho.

Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu