reklama

Toto je pre neho

Vlečieme sa strašne pomaly. Možno sa mi to zdá, lebo sa hádame a idem pár krokov pred tebou, absolútny kŕč, lebo som meškala sedem minút, lebo naša rodina verí v dokonalé chvíle. Žena v červenom tričku s nápisom zdvihla obočie, vraví si ach táto puberta. Som nervózna, čakám, či zavolá Poľka s bytom, bratislavské holuby a v podchode narátam štyri špaky. Mama mi opakuje múdrosti, nahlas prehĺta už teplú vodu a ja som veľmi nahnevaná. Potom si ju všímam, ako sa hýbe, koľko cukru sype do kávy, fair trade a ženy v bodkovaných tričkách, čokoládový koláč s brusnicami. Trochu reči, že spejem k tomu, aby zo mňa bola taká tá netradičná šlapka. Nič to, pravda to nie je. Spustím monológ, ako mi vadia cifry a rodinné rozpočty, že keď budem mať svoju rodinu, potom to budem riešiť, príde mi nezmyselné byť teraz úplne zodpovedná a dávať peniaze bezdôvodne na kôpku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Keď ty tak rozumieš. Nielen na balkóne. Prekvapilo ma to a budem ti dnes telefonovať. Že ako nevieme nič poriadne robiť a príde september. Ako sa páčil film. Že lúbime.

Potom sedíme v Kúte, menia sa ľudia a tešíme sa na Oravu. Pení ľadová káva a Mara má hladkacieho psa, v noci sme mysleli na to, že aj v tom prázdnom byte by sa hodilo nejaké hladkacie zviera. Mačka. Čo bude mača navždy.

Slizák s pizzou, čo má salámu a feferóny, mastný kartón. Iba sa na to pozeráme, že čo nám to priniesli, že či dáme takéto mužné jedlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V štvorizbovom byte sú štyri ekonómky, na schodisku je úplná tma a výťah je bez nálepiek. Víta ma kozatá blondína, usmieva sa a všetko mi ukazuje. V kúpeľni sú krémiky a robia na panvici zemiakové placky. Sviečky a v telke niečo hlučné. Táto manželská posteľ pôjde preč. Myslím na rozdiely medzi nami, ale že som otvorená, že niekedy je dobré nežiť v skleníku obľúbených. Na linke prázdne fľašky od bieleho alkoholu, ... , smiem sa u vás vycikať?

Tu budem bývať. Toto beriem.

Dole ti to všetko opisujem, to si ešte myslím, že budem u Poľky, a potom jeme Milu a šúľame cigarety, sledujú nás a potom sa stretneme s Lehutom, ktorý sa od pol pása dole dobre obliekol. Ja neviem, tam je vás celá hromada zaujímavých ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Záchrany.

Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu