reklama

let´s dance

. Už som tu riadne zharmonizovaná. Snežilo, ale ja som to ani nevidela, lebo sa ležiačky chystám do práce a potom v práci, že pôjdem domov, zase ležať. Nič sa tu nedeje. Smiali sa, keď som hovorila nahlas príbehy (O opilcovi, čo mu opuchol nos a nechcel si na to dať ľad. O političkách. O dákom debilovi Borisovi, ktorý mi veľmi nahlas hovoril, že som piča, keď nemám citrón k tej vodke. O blondínke, ktorá opitá padla na zárubňu na zub a potom sa jej zdalo, že sa ten zub hýbe.). Trochu sa červenám, keď mám byť tak potichu vypočutá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)
Obrázok blogu

V kaviarni sme sedeli na takej kovovej lavičke,a ona mi vysvetľovala, tak razantne, ako žije a čo ju asi čaká. Ja som jej hovorila o mužoch a koho milujem. Pilisme kávu a potom čaj a ríbezľový džús. Potom náhodou prišla Katarína,ktorá je tri dni úplne zamilovaná a cíti sa úplne ako princezná. Potomprišla (tiež náhodou) Dorota, ktorá sa nás troch asi dosť hanbila. Dorota jetrochu viacej muž než žena. Povedala tuším len mám vlasy ako Tarzan.

A mama je teraz najnovšie veľmi flegmatická, lebo jepracujúca žena, lenže mňa to trochu vytáča, keď sa tak pomaly hýbe. Tak som sipovedala, dobre, a umyla som panvice, ešte som aj poriadne vyvetrala.Pálim japonskú tyčinku s vôňou slivky v plnom kvete, no a čakám,kedy pôjdem do práce. Ale pozerali sme spolu stýkrát Pelíšky a smiali sa, alebo si hovoríme o knihe, že je taká oddychová. Vieš, ja nemám teraz čas na niečo hlboké.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na Silvestra sme sa opili v najväčšej krčme, ktorú tumáme. Na záchodoch kolagénová šľapka reve pred zrkadlom, dáva si rúž tesne nadokraje pier, dve očká na sieťovaných pančuchách. Okolo nej taká veľká medzera,ženy sa dívajú z výšky, ja sa jej tiež trochu bojím. Rozotiera si matujúcimejkap, pod nosom sviečka. Asi má v sebe drogu, šepká niekto pri mne.

Ja neviem, prečo chodia opité ženy vo dvojici na záchodplakať, potom sa namaľovať a potom si hovoriť ty máš také pekné vlasy. To je jednoducho slepačinec.

Ale bolo to celé veľmi fajn, lebo je to miesto, kam za inýchokolností nepôjdem, kde som vlastne dosť inkognito.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fuck art, let´s dance.

Veci vopred aj tak nepremyslím, keď aj o nich budemdookola rozprávať. Dá sa ale čosi naplánovať, napríklad výlet za Silvou apresťahovanie sa (to je veľmi dôležité, nežiť tam, kde nechceme). Môžem sapotom tešiť. Mama tomu hovorí naivita a snenie.

Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu