reklama

horúčka

A uz neviemkto sa ma pýtal máš pesničku? Lebo stále revem a čaká sa, že mám takú tú pesničku, čo zovrie hrdlo a dramaticky sa môžem hádzať o posteľ. Prišla som domov do Piešťan a v kuchyni som našla napísaný zoznam od mamy, že čo všetko potrebujem. Pred Amerikou. Pred letom s neviemakým číslom, keď budem hore a bude mi hrať pesnička, ako keď deti vo filmoch plačú. Nad oceánom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Budem občas myslieť na pusu niekde medzi lopatkami, na náušnice s vtákmi uložené na líci, keď sa spí a niekto ti dýcha na krk a hýbu sa ti vlasy.

Možno mi tam zmenia nastavenie, niekto mi tam zlepší vnútornosti a opraví srdce. Nech nevidím a nepočujem veci, čo (vraj) nie sú. Nech už nikdy viac nemám pocit, že som na obtiaž a sú so mnou len samé problémy. (Lebo so ženami z kyberky asi nie sú.)

Nech mám pocit, že rastiem.

Stratiť sa vo vysokých domoch.

Naučiť sa zase kresliť spontánne, nie obrázky do štvorcov a daj tam toto a toto. Pastelky a fixka. Hrubá kniha s koncom, kde žena víťazí. Ukazovať to Uzbekistancom. Kúpiť si rukavice, aby som mohla leštidlom v spreji hladkať sklo. Alebo niečo také.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pol klobásy, ťažko v bruchu, predtým sa báť, či vo mne nie je dieťa, že si za to sama môžem, za všetko. Že sa správam ako sprostá. Keď veľa verím.

A založiť si v srdci poličky, tam ich niekde utlačiť, opľuť tie priehradky, že už nechcem nechcem lebo mi to v hlave zuní ako chýbaš chýbaš a načo mi to je. (??)

Vo vlaku so mnou sedel alkoholik, mna naplo na zvracanie, pozerala som si časopis, hľadala akékoľvek odkazy na New York, potom že si kúpim skicák čo má obal s magnetkou, nech nevypadnú pohľadnice a výstrižky, noviny a galerijné reklamy.

Je to preto všetko, že už toho tu mám cez hlavu.

A nebudú tam takí, ako dáky Viktor, čo mi povie máš rovnaké okuliare ako ja (také biele, ako mala Marylin) a čaká že neviemčo, sa zamilujem alebo rovno odpadnem, a potom povie niečo že piče, že sa nevedia ani rozprávať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte sa trochu bojím.

Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu