reklama

okno

To ma tak napadlo, keď hralo A Good Year  ,že dať nohy von a zapáliť si a myslieť na víno, víno v pivnici. Skočiť do bazéna bez vody a zostať tam. Že nech mi hádžu jablká. Vonku je hurikán Hanna a ja si myslím, že zajtra bude fúkať tak, že si nebudem môcť kúpiť zmrzlinu. Prší, ale tu vnútri stojí vzduch. Horí sviečka a muž /on má veľké ego a veľké reči/ leží. Má mäkké telo, ale nikto z nás sa ho nedotýka, lebo to netreba. Vo filme dlhý bozk a mne prebleskne, že ja chcem tiež. Že keď budem sedieť na tom okne, tak príde na terasu a nájde ma tam, a tak sa tak nakloní. Treba priznať romantickosť, nemusím nosiť volániky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Aj tak celé dni robím nič. Neviem vybrať ľudí, čo by som ich fotila, neviem vybrať miesta, čo by som fotila, len lesk a svetlo, a potom svetlo v tme, jak je to rozmazané, jak mi budú hovoriť preboha načo takéto fotíš, ale ja to nevymažem, lebo je to záblesk.

Potom naservírovať jedlo, zase ryža s niečím, a budeme sa pozerať, jak prší a nebudeme môcť von, uzavretí v americkej škatuli, kde kvapká voda zo stropu do vane plnej piesku a vlasov, zabité šváby a záchod trochu hučí.

A myslieť na to, že keď sa vrátim domov, dám si panáka a poviem, ako bolo. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že ženy vyšli von v mužských károvaných šortkách a skákali v daždi. David priniesol jedlo.

Asi pôjdeme spať neskôr. 

V NY odfotím zase všetko odznovu, aj holuby, v každom mieste na Zemi už bol holub, holuby sú všade, plašia vrabce, ktorým chcem dávať jesť.

Mama s otcom mi kývajú do monitora, opakujú to je skvelé, že sa to takto dá, sledujem ich zuby, oco ma stále napodobňuje a pýta sa, čo mám nové, či som poslala tie pohľadnice, je nesmierne dôležité, aby si poslala tie pohľadnice, babke a dedkovi na tom záleží. Zabudla som im povedať, ako Iva chodila zasvinenými ulicami bosá, lebo ju otlačili štýlové topánky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žmýkajú si to mokré oblečenie do kuchynského drezu.

A v práčke sa stále točia smradľavé mužské tenisky, v chladničke hromada mäsa, a potom pivo a jogurty.

Prievan v hlave, alebo ju prečistiť soľou oceánu. 

Mendéz sa leskne a ja myslím, že keby ma pretiahol, bolo by to silno a mužne. Vraví fakin rejnin a pľuje. 

Mysli na romantiku, veď to jestvuje. Ale máš rozpor, moja.

Romana Vajgelová

Romana Vajgelová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

20, viac som v Bratislave ako doma v Piešťanoch. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáseptember 2008január 2007február 2007marec 2007apríl 2007máj 2007jún 2007júl 2007august 2007september 2007december 2007január 2008február 2008marec 2008jún 2008

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu